Foto's, bedankt...maar - Reisverslag uit Shangri-La, China van Johan Suelmann - WaarBenJij.nu Foto's, bedankt...maar - Reisverslag uit Shangri-La, China van Johan Suelmann - WaarBenJij.nu

Foto's, bedankt...maar

Blijf op de hoogte en volg Johan

10 Augustus 2012 | China, Shangri-La

Inmiddels aangekomen in Dali en dus de Tiger Leaping Gorge overwonnen. Na twee dagen wandelen en een nacht in het mooist gelegen hostel van China bereikten we het dieptepunt van de valei wat het hoogtepunt was van de wandeling. Zie de foto's!

Vanuit Dali een bedankje voor alle leuke reacties! Echt heel leuk om te lezen

MAAR..beste Gerard...

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat ik harder moet lachen om de reacties dan om mijn eigen verhaaltjes. Met het nodige bier ploeter ik iedere keer weer een verslagje in elkaar waarin uitsluitend waarheden staan. Na het bezoek van Bert van Marwijk, Dokter Thee is de reactie van Gerard Joling toch echt de druppel. Dat ik niet weet wie het van julie is.....nog net te doen. Maar dat ik hier in Dali vanaf het balkon de site van Gerard Joling zit te checken om te kijken in hoeverre de reactie klopt dat gaat te ver...

;-)

Fijne avond en weekend!

• 10 Augustus 2012 - 14:35

Ilse:

Wauwww wat een mooie foto's!!! Geen foto's van de ladder??
    Lian, is dat mijn sjaal??

Veel plezier en enjoy!!!

Liefs!

• 10 Augustus 2012 - 21:14

Ria:

Hallo Johan en Lian, geweldige mooie foto's, een mooie manier om jullie te volgen. Toch nog steeds een baard Johan! Veel plezier met z'n tweeën. Ria

• 11 Augustus 2012 - 01:04

Maggie:

Ha Bro & Li,

Ziet er mooi uit! Bijna gefotoshopt! ;-) Geweldig! Ik ben benieuwd naar de duizende andere foto's!

Geniet met volle teugen!!!

Liefs,
    M

• 11 Augustus 2012 - 14:54

Suzanne:

Hoi Johan en lian,
    Waanzinnig mooie foto's!
    Geniet! Zal wel geen probleem zijn;)
    Groetjes
    Suzanne

• 14 Augustus 2012 - 23:12

Roelof:

Dag wereldreizigers.
    Wat late reactie maar waren even buiten bereik van de digitale media (ook wel eens lekker)

@ Johan: snap dat je soms verbaast bent over de reacties die je via deze site krijgt, maar dat zijn wij ook. Maar wel op een positieve manier want jullie verhalen zijn natuurlijk heerlijk om te lezen en daar komen nog de geweldig grappige reacties bij. Heerlijk om te lezen!

Begreep via via dat het erg warm bij jullie is, vinden we hier ook met 25 graden maar dat valt natuurlijk in het niet vergeleken bij jullie vooral als je daar de hoge vochtigheid bij telt. Flink drinken (water....) en tempo aanpassen lijkt me. En dan toch nog van die mooie beelden maken (en de moeite nemen ze te plaatsen), goed hoor!

Ondanks dat contact via de site natuurlijk heel mooi is, beginnen we jullie wel te missen hoor. En griezelen we ook als de verhalen over touwladders binnedruppelen... Maar da's misschien meer ons probleem...

Liefs Roelof & Greetje

p.s. Olympische Spelen zijn inmiddels voorbij,hebben jullie daar al iets verteld over Epke Zonderland???