Even niet.. - Reisverslag uit Shanghai, China van Johan Suelmann - WaarBenJij.nu Even niet.. - Reisverslag uit Shanghai, China van Johan Suelmann - WaarBenJij.nu

Even niet..

Blijf op de hoogte en volg Johan

27 Juli 2012 | China, Shanghai

De afgelopen week was ik in Shanghai. Na het wandelen in de rustgevende omgeving van Kashgar kon het verschil niet groter zijn. Shanghai heeft 23 miljoen inwoners en ik heb ze allemaal minimaal 4x gezien. Deze stad is enorm in beweging en beweegt vooral de lucht in. Overal wordt gebouwd en de skyline is indrukwekkend. Net als de luchtvochtigheid van 90%. Het zou een hele toffe afwisseling moeten zijn na de het arabische gedeelte in het westen. Toch heb ik niet van Shanghai kunnen genieten.

Helaas kreeg ik afgelopen week het zeer slechte nieuws van het overlijden van mn oom. Shanghai is dus wat aan me voorbij gegaan want ik zat met me gedachten in Nederland. Weet dus verder even ook niet wat je op een reisblog schrijft op zo'n moment. Even geen reisverhaal dus.

Omdat hij zelf zo van reizen hield gaan Lian en ik er in augustus toch proberen er een mooie tijd van maken in Yunan.

Dat was ook de afspraak.

Maar voor nu lukt dat even niet.

Iedereen in Nederland heel veel sterkte.

Johan
(Kunming)

  • 27 Juli 2012 - 19:08

    Annie:

    hee johan, weet even niet zo goed hoe ik zal beginnen. ik hoop dat je dit nieuws een beetje in je eentje kunt verwerken, alleen, zover van iedereen vandaan, gelukkig komt mn meisje over een paar dagen bij je en zal ik goed op je andere (de harige uitvoering) passen. sterkte en geniet van de rest van de reis.

  • 27 Juli 2012 - 19:13

    Annie:

    hee johan, weet even niet zo goed hoe ik zal beginnen, hoop dat je dit verlies een beetje kunt verwerken, alleen en zover van huis en iedereen die je lief is. gelukkig komt mn meisje over een paar dagen bij je en zal ik goed op je andere (de harige uitvoering) meisje passen. sterkte en geniet samen met lian de rest van de reis.

    liefs, schoonmoeders...

  • 27 Juli 2012 - 19:16

    Annie:

    ohoh... toch de eerste keer al verzonden!

  • 29 Juli 2012 - 00:37

    Sis:

    Knuf!

  • 30 Juli 2012 - 06:54

    Alice Reidel:

    Lieve Johan, gecondoleerd met het overlijden van Albert. Het zal wel vreemd zijn om dat zo ver weg en in je eentje te verwerken.....
    Gerard is donderdag naar Nederland vertrokken. Morgen wordt Albert begraven en het is raar om er dan niet bij te zijn .....
    Wanneer komt Lian bij jou aan? Wat zal het leuk zijn om haar weer te zien en samen verder te reizen!
    Sterkte nog even daar tussen al die mensen en ik ga Yunan googlen en naar de images kijken
    Liefs Alice.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johan

Trans Mongolië Express: St. Petersburg Moskou Mongolië- Ulaanbaatar Binnenlanden Mongolië China- Beijing China- Xi'an China- Chengdu China-Kashgar China-Shanghai China- Provincie Yunnan Hongkong

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 23613

Voorgaande reizen:

01 Juni 2012 - 29 Augustus 2012

Rusland-Mongolie-China en Tibet

Landen bezocht: