Nog 1 dagje.... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Johan Suelmann - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje.... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Johan Suelmann - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje....

Door: johansuelmann

Blijf op de hoogte en volg Johan

31 Mei 2012 | Nederland, Groningen

Nog 1 dagje en dan gaat ie beginnen: De Trans Mongolië Express van St. Petersburg tot Beijing.

Gedurende de reis zal ik zo af en toe wat plaatsen om jullie op de hoogte te houden van deze droomreis. De planning zoals het nu lijkt gaat worden:
- St. Petersburg
- Moskou
- Ulaanbataar (Mongolië)
- Binnenlanden Mongolië
- China Beijing
- China Xi'an
- China Chengdu
- Tibet Lhasa
- China Kunming (samen met Lian)

Per 1 augustus komt Lian meereizen en gaan we de provincie Yunnan ondekken.

Rond 28 augustus zijn we dan samen weer terug.

Iedereen een fijne zomer!

• 31 Mei 2012 - 09:53

Ilse:

Super! Ben benieuwd naar je reisavonturen! Een hele goede reis gewenst!!

• 31 Mei 2012 - 09:54

Ilse:

Ow ja, stuur je af en toe ook een foto van je baard? Kunnen we die ook goed bijhouden.

• 31 Mei 2012 - 10:11

Lian:

... En niet vergeten; rijst heeft de neiging aan je baard te blijven plakken...

• 31 Mei 2012 - 11:18

Jakob & Martine:

Hoi Johan, een hele goede reis gewenst.
    Geniet ervan!
    Groetjes van de Boetjes

• 31 Mei 2012 - 12:10

Wouter:

Nice, wilde mijn e-mailadres toevoegen, maar dat was kennelijk al gedaan :-)
    Veel plezier!

• 31 Mei 2012 - 19:57

Ivo:

Wat gaat er voor iets spannends in Ulaanbataar gebeuren? Je gaat er te vroeg zijn voor het Nadaam-festival, dus dat kan het niet zijn. Jammer, schijnt erg indrukwekkend te zijn.

• 01 Juni 2012 - 16:17

Pap En Mam:

Een fantastische tijd gewenst, we kijken uit naar je reisverhalen. Geniet ervan!!!!!

Johan

Trans Mongolië Express: St. Petersburg Moskou Mongolië- Ulaanbaatar Binnenlanden Mongolië China- Beijing China- Xi'an China- Chengdu China-Kashgar China-Shanghai China- Provincie Yunnan Hongkong

Actief sinds 22 Mei 2012